Syndaren i mig dör aldrig

40. Dubbelt så mycket som 20. Mer sträcker sig inte mina mattematikkunskaper. Tror jag. Men jag har kommit upp till den åldern när jag förstår att jag inte förstår något alls. Vill så mycket men kan så lite. SÅ många ord som borde ut, som borde finna varandra, som borde befrukta sig, som borde korsbefrukta sig. Som borde finnas, som nya.

Så sov alla mina källor till synd. Jag återkommer. Men just idag tar jag semester.


 


If I could just hide
The sinner inside
And keep him denied
How sweet life would be
If I could be free
From the sinner in me

I'll never be a saint

That's not a picture that your memory paints
Not renowned for my patience
I'm not renowned for my restraint
But you're always around
You can always be found
To pick me up when I'm on the ground

If I could just hide

The sinner inside
And keep him denied
How sweet life would be
If I could be free
From the sinner in me

I'm still recovering

Still getting over all the suffering
More known for my anger
Than for any other thing
But you've always tried
To be by my side
And catch my fall when I start to slide

If I could just hide

The sinner inside
And keep him denied
How sweet life would be
If I could be free
From the sinner in me

Kommentarer
Postat av: birgitta nilsson



Många VARMA KRAMAR på din födelsedag

Sluta aldrig skriva!

Hälsar Birgitta

2010-04-28 @ 09:13:12
Postat av: WoB

Oj! TACK! Kan inte säga mer än tack fast jag känner mer av dina ord!

2010-04-28 @ 09:38:46
Postat av: urban cat

Grattis till MOGENÅLDERN!

Det är nu det skall vara som bäst, säjs det! ;)

Semester från synd, låter som en MYCKET svår grej å inte speciellt avkopplande, men vad vet jag?

Lycka till med whatever makes U happy!

KRAM Cattis

Postat av: Pia

Grattis! Och tänk på att utan alla dessa år, så hade du ju inte haft så mycket att skriva om....

2010-04-28 @ 15:47:30
Postat av: Anna

Och jag har blivit som 20 igen, lika obekväm och blyg...IBLAND! Ja, jag fattar ingenting men nu har jag gjort en sak som ALDRIG skulle ha gjort som förståndig 39-åring...

Kan ju skylla på 40-årskrisen...

2010-04-28 @ 20:59:14
Postat av: WoB

Nä att ta semester från min allra bästa vän var inte något för mig märkte jag. Somnade lite lagom smutsig och etlevd. Visst är det sant att åren gör att man vaknar lite för varje sekund från den sömn man befann sig i strax innan man föddes. När det gäller kris så är jag fortfarande inte färdig med 5-års krisen :-)

2010-04-29 @ 14:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback