Det här kommer du aldrig förstå

Fan. Jag gav upp en sekund. Men inte mer. Att ta ut sig ligger inte för mig, men allt annat verkar lite korkat just nu. Politik. Pool. Bada. Slappna. Av. Ner. Aldrig nöjd. Alltid sur, sällan glad men skrattar jämt. Så jag får väl hitta orden igen då. Fast livet är en smula grus. Samhälle som suger hårt. Fast vill inte varje man bli sugen? jag är sugen på kött. Billigt. Utan att kosta. En e-sträng rakt in i bröstet. Doing. Dong. Bin bong.

Men att heta Bin är inte så populärt just nu. Så sluta med det. Rök i själen, brök. Bråk. Inget som du behöver betyda dig om. Bedra din fru och lova inget.

Vad vill en kvinna bli? Nått, troligen men ärligt talat så struntar jag i det. Men vill hon ha mig i sig så bjuder jag till. Annat kan kvitta. Parkett. Vad är det för jävla ord? Parkett? Trägolv, strax över stampat jordgolv men alla ska ha det. Märkligt. Som att gå på en bastuvägg. Kallt är det med. Plast tack. Billigt men så dyrt i längden.

Is på sjön och eLVIS ÄR DÖD. Men jag lever. Ibland. Kanske inte just då men sen. En e-sträng. Pip. Himlen är utan lyster och jag är matt. Schack kan jag inte förstå mig på. Det är väl fel då. Låt det vara.

Sova. Slockna. Samma sak, fast man dör inte.

Än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback