Inte ska jag tjura mer

Nä nu får jag allt sluta tjura. Jag har varit synnerligen lättirriterad i några dagar och orkar inte riktigt med mig själv när jag är sådan. Så här ska det livas upp minsan. Go och glad och allt det där. Yippeee. Hm. Kanske inte så, men ändå.

Nyss gick Rocky Balboa på tv, en film som överraskade mig positivt. Jag trodde nog att det skulle bli ett embarmligt äventyr men det var riktigt bra. Lite i samma anda som den första filmen och utan de där fåniga sakerna som funits i de andra. Så nog är jag nöjd med att jag satte mig ned för att titta. Man får sådana där små överraskningar ibland.

Nu är väl tanken att lägga sig för att sova lite. Men det blir nog inte på ett tag än. Jag har det ju rätt så trivsamt där jag sitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback