Om du undrar

Det är länge sedan nu, då jag var inne i dig. I din värme. Med dina
vackra ben lindande runt mina höfter, dina naglar mot min rygg. Din
tunga i min mun, dina perfekta tänder mot mina sneda och vinda. Din
doft i mina lungor. Ditt hår under, mellan, kring, mina fingrar. Dina
varma gröna beslöjade ögon rakt nedanför mig. Eller då du red mig en
natt för många, många, många timmar sedan. Allt jag behövde inom allt
jag nådde.

Det är länge sedan nu. Men minnet lever ljuvt inom
mig. Ringer ditt nummer men lägger på. Vågar inte mera. Vågar inte
svara inför ditt nej. Går förbi dina släckta fönster och drömmer om
dagar då nyckeln till din dörr låg bland de andra silvernycklarna i min
knippa.

Nu är jag bara en ond dröm för dig. En bland andra fula, skeva tankar. För mig är du fortfarande bland det vackraste jag sett.

Bara så du vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback