Det är du som väljer

kOMMER på mig själv. Går tras. Spelar vanlig. Men sönder. Gråter och gråter lite mer. FÖr jagär inget jag vill ha. Gjort sönder så många. Vill inte det. Vill inte det. Vill inte göra sönder någon. Vill inte det, vill, vill, vill inte det.

Så jag är bara lycklig när jag dricker. När jag är fel och ful och trasig. När jag är bedövad. Bedrövad. När jag är allt jag hatar och vill illa. När jag inte gått ut med mig själv. JAG GRÅTER OCH FÄLLER TÅRAR. VATTEN.  Som att åka från Berlin. Som att åka på det där jävla tåget och snarka för att hon inte gav mig något jag ville ha.


London. Allt som är Soho men inte. Slå upp ett tält. Öppna spriten och döva allt som finns. Men inte längre.
KAN DU trösta mig? om inte? Dra åt helvete. För där väntar jag.


Kommentarer
Postat av: Junie

Du vill inte göra sönder någon. Men många inklusive jag tänker nog att vi inte vill att du ska göra sönder dig själv. Men vem är jag att säga något sådant... eller jo, säga kan jag. Alltid. Gör inte sönder dig är du snäll.

Postat av: WoB

Nä jag plockar ihop alla bitar, limmar med CARLZONS klister och tänker att jag borde vakna i morgon med. För då är det en ny dag och kanske ska jag leva en smula bättre då. Det är ändå jag som väljer.

2010-03-21 @ 21:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback