Fråga som kräver tre svar

Sövt mig själv. Så sorgligt. Så dumt. Så skönt. Så oerhört gott. Gårdagen, lördagen, är borta. Försvunnen. Totalt utom mitt minne. Borde jag leva ens? Eller är jag försvunnen? Jag vet inte längre. Hur fan ska jag klara mitt liv när allt är så oklart? Så dimmigt. Så tramsigt och så smutsigt.

Inte för att jag har en microvågsugn, men nog har jag micrat mig själv. Brännt bort allt som smakar gott. Överkokt. Längtar efter ett annat liv men älskar det jag lever. I aviserna kan man läsa att påven är sur för att katoliker begått övergrepp på barn. Fan, han borde vara sur för att katoliker begår övergrepp på människor. Saker och återigen saker händer hela tiden. Vad skulle Keith göra?

Nu ska jag dricka kaffe, livet och kanske äta något som gör mig ont. Varför inte? Grönsaker är för mycket. Kött är för lite. Vi är alla något som betyder något. Själv betyder jag inget, förutom för mig själv. Men där är jag hemma. Slösar inte med mina lögner.

Varför skulle jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback