Gul.

Jag tog mina piller. Små runda vackra saker. De som gör mig lite mindre ful. Sen tog jag några till. åck (sic) några till. Tabletter för att det inte ska värka. Eller kanske sak det verka? Smutsgult. Saker som njuter av att vara i mig. Saker som vill göra mig trött och slö och elak. Ordet för dagen är elak. Jag ville vara som du. Men du dog. PÅ toaletten. Slockande i ögonen fast jag bett dig att vara kvar. En vanlig dag med heroin det räcker för mig. Vissa saker kostar mer än man tror. Mycket mer. Jag spelar vanlig. Nu stjäl jag. Det ska jag sluta med. Du ser att radbrytningne är ny?

Mor och far står på min tröja. De är vackra och lyckliga. Själv är jag fet och fel. Men vacker.

Vad gör du åt ditt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback