Inget att säga

Idag finns det nog inte så mycket att säga tror jag. Somnade supertidigt igår, för att vara mig alltså, vaknade lika supertidigt. Klockan 3 var första gången jag vaknade, sen småsov jag till halv 6 när jag gav upp. Det var inte bara jag som sov lite småkass. Även Kita, hunden, traskade omkring mest hela tiden och när hon inte gjorde det så lade hon sig och smaksade och snarkade så att det var lögn att sova. Kanske har det med fullmånen att göra? Vet inte om jag tror på det det där men det brukar påfallande ofta visa sig att det varit fullmåne när jag sovit osedvanligt dåligt.

Idag har vi varit på en rejäl promenad i solskenet. Mer har liksom inte hänt. Inom mig härskar ett lugn som jag gärna ser stannar kvar en längre period.

Nu ska jag dricka kaffe, sen blir det nog en tupplur och sedan? Vet inte. Det är gott så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback