På väg men inte hemma.

gE MIG HÖGRE LJUd.  Låt mig dö, låt mig... vara. Inget som jag vet är sant, inget jag tror är fel. Det där som du kallar sanning kallar jag hambugare. Billigt och snabbt. Din verklighet är din men jag själv återkommer till rätten att säga hur det är.

Jag är kär i allt. Hatar inga. Inga är ett namn. Jag har sovit i en cell, men det gav mig inget. Fröken Doris är fel och var fel redan då, på 70-talet. Jag glömmer aldrig min första kyss. Jag lutade mig framåt, för hon sade åt mig att göra det. Så vacker men så ful.

Hon lider av anorexia nu för tiden har jag sett. Samma ord, jag vet inte. Själv lider jag av livet. Det är en dödlig sjukdom. FANTOMEN. sOVER.  Men jag vet vart du sover. Jag vet hur du sover, hur ditt underliv luktar och hur mitt spelar roll.

Kanske. Mitt älskaDE ORD. KanSkE.

Sov, skit i mig, knulla dina tankar. Ta den djupt i röven. Djupt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback