Sagor från Viskafors.

Håhåjaja sade WoB och satte sig tungt. Jag somnade klockan 6 på morgonen och vaknade utvilad och pigg. 8 jävla 30! Inte å pigg med andra ord. Dessutom ska jag in till La stada och bli teraperad med. Hur nu det kommer att gå. Ska bli synnerligen intressant det hela måste jag säga. Helst hade jag ju faktiskt sovit i typ en sisdär 8, 35 timmar till. Men av det bliver det inte.

Men solen skiner även om det är lite kyligt. Eller vad man nu ska kalla det när man just överlevt en istid. Hunden får följa med till terapin. Jag ser ingen annan råd eftersom jag tänkte få lite andra ärenden gjorda med och då dröjer det innan jag kommer hem igen. Bättre hon sitter och skäller på folk vid lasarettet än i min lägenhet känns det som.

Så. Leta upp en vit skjorta, dra på sig byxor och dra ner på stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback