Svin finns överallt.

Jag borde nog säga något om de stackars tjejer som blivit våldtagna och blivit hånade för det medan svinet till pojkusling hyllats av ett helt samhälle, inklusive präst. Men fan orka. Man blir ju så satans förbannad, trött, äcklad och dessutom kära vänner. De är ju inte de enda tjejerna som råkat ur för samma sak. Tyvärr.

Prata med några kvinnor och du kommer vips finna att i alla fall några har råkat ut för samma sak. Jag vet ett antal "män" som går omkring i vår lilla stad, med fru och barn, som var tokpopulära för att de satt på någon stackars tjej i skolan eller på någon fest. Jag fick förbi en sådan där jäva typ på gatan och spottade honom rakt i ansiktet. När han blev arg och frågade vad fan jag gjorde sade jag bara ett enda namn. Ett namn och han tystnade, vände om och gick iväg. Så han vet vad han gjort. Men vet han verkligen?

Han finns på många av mina bekantas Facebooklistor. Jäva svin.

Kommentarer
Postat av: Junie

Ja det är fruktansvärt. Jag har inte själv blivit våldtagen, men var jävligt nära en gång. Tur i oturen, polisen var ute och spanade efter just honom just då och kom precis i tid. Ibland undrar man om man inte har änglavakt ändå. Det jag ville säga är egentligen bara att den där händelsen satte sina spår och jag har mått riktigt dåligt av det, så jag kan ju tänka mig hur hemskt man mår efter en fullbordad våldtäkt. Ryser bara jag tänker på det. Äckliga svin som förtjänar att skjutas, det är vad de är, de där våldtäktsmännen.

Postat av: WoB

Ja själv är jag mycket sällan den som ska kasta första stenen men när det gäller sexuella övergrepp så känner jag mig tämligen skuldfri. Fattar inte vad som driver folk som gör sådant där. Fattar inte alls faktiskt.

2010-03-25 @ 20:29:11
Postat av: Junie

Jag kan fatta, lite. Gissar åtminstone att det för många handlar om att det är så mycket mer upphetsande att ha sex med någon motvillig. Många "leker" ju våldtäkt hemma i sängen för att de tänder på våld, så det är kanske inte så jättekonstigt att det finns folk som vill ha äkta vara också. Jag är egentligen övertygad om att det finns många andra förklaringar också. Sexuell frustration, ilska, psykiska problem (psykopati t ex), antifeminism, maktbehov, spänning.... listan skulle kunna göras lång. Så förklaringar finns det nog gott om, men därmed inte sagt att de inte är lika mycket svin för det :)

2010-03-25 @ 22:29:06
URL: http://sockeriogat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback