Bloggen som når

En del bloggar är rätt meningslösa. Modebloggar synes mig totalt utan chans att nå mitt hjärta. Men så beror det nog mest på att de skrivs av 18 åriga tjejer. De skriver sällan om något som jag vill ha på mig liksom.

En del bloggar handlar om ingenting, fast utan att det är det samma som Seinfeld, bara oerhört tråkigt. De skriver "nu har jag druckit kaffe. Nu orkar jag inte skriva mer. Förlåt". Förlåt för vad? Dra åt pipsvängen hörru :-)

Men sen finns det de som man bara måste läsa för att de är välskrivna. Herr Schulman är en sådan bloggare. Eller Birro. Jag kanske inte håller med dem men det är en njutning att läsa.

Men mitt i allt det där så finns de där viktiga bloggarna. De som skriver saker som griper, som tar hand om, som tillrättavisar mig, som lär mig.
Livet med panikångest, Projekt på riktigt, Irene Hild, Missen, Om detta bara var en bokjävel, ... eller fobi för långa ord.

Fasen, jag orkar inte skriva upp mer. Men de var väl de viktigaste. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: urban cat

Men, fina människa!

Kan bara säga:

DITO!

...har jag sagt att jag älskar ditt språk, ditt sätt att pula ihop orden... Om inte, så gör jag det nu!



Sådär, nu va de färdigslickat i detta arslet;)

Postat av: WoB

HAhah. Tackar och bugar!!!!!

2010-03-10 @ 20:53:30
Postat av: Junie

åh! Tack, vad glad jag blir! :)

2010-03-12 @ 08:31:42
URL: http://sockeriogat.wordpress.com
Postat av: Miss Borderline

Åh tack tack.....och man ska ju sluta när man är på topp hehe;)



Men nu blir jag ju ruskigt påmind om hur dålig jag varit/är på att läsa din och andras bloggar, härinne har jag fått mig många goda garv och ofta en hel del att fundera över, liksom i Cattens blogg :)



See ya....fan det DÄR låter verkligen som en avslutning från en tvättäkta modebloggande fjortis asg

2010-03-15 @ 01:33:04
URL: http://missborderline-mb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback