Vikten av måtta. Fel, vikten av att inte känna vikten.

Varje dag man lever är ett steg framåt. Visserligen mot döden men från början. Idag är jag mätt. På att slåss mot väderkvarnar. Framför allt mot att finna att den största väderkvarnen, Sir Wantsallot är mig. Själv. Lika fel som när andra försöker kämpa mot döden kämpar jag mot livet.

Min son, alltid den där största kopian av mig som är allt jag är men så mycket mer än jag någonsin trodde jag skulle drömma om att läsa om i en tidning påminnde mig om en sak. Kära Alex. Du är bättre än oss. Du är stark och kräver inget men får allt. Och får du inte det så ska du fan kunna lita på att jag och Big D tar hand om det :-)

Men även när allt är svårt så är allt lätt. Om man bara slutar be om ursäkt för den man är. Det var precis det jag glömt. The importance of being Idle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback