Mitt veland jag

Min far pratade ofta om att ta tjuren vid hornen. Alltså, är det något man skall göra som är obehgligt, är det bäst att göra det med en gång, så är det över sen.

Och nu undrar jag varför i hela helvetet jag inte kan göra det nån gång. Jag har en förmåga att stoppa huvudet i sanden som en struts så fort det bränner till litet. Och resultatet? Som vanligt. Det känns ännu värre efteråt. För problemet finns ju kvar, vanligtvis litet värre än innan.

FAN, nu blir det ju ÄNNU värre att gå o jobba på Onsdag. Hade jag gått i morse hade jag redan gjort första arbetsdagen vid denna tiden, för en timma sen. Att jag aldrig, aldrig, aldrig lär mig.

SÅ TRÖTT på mig själv, att jag altid viker mig vid minsta motstånd.

VELPELLE! Skärp idg Carlzon.

Kommentarer
Postat av: pernilla

ja ja,nu e d bara ta nya tag älsklingen min..du kan,du vill du segrar. Och nu har du ju fått nya piercing smycken oxå;)

2005-10-17 @ 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback