TACK fam NELSON!!!

I dag när posten ramlade ner innanför dören med en såndär trevligt duns, fann jag, bland alla räkningar och reklam, ett kuvert med för mig en okänd handstil. Det visade sig vara från Fam. Nelson och innehöll "inspirationsboken". Den kom som på beställning nu när det nya livet endast resulterat i en brakförkylning än så länge. ( Jag är övertygad att det beror på det, helt utan att kunna visa upp ens minsta bevis att det så är LoL).

 En hel rad med viktiga tips, råd och information, allt samlat i ett behändigt häfte. 

Jag (vi) tackar och bugar oss djupt. Tack.! 

Kommentarer
Postat av: Helena

Vassego :)
Tänkte att den kunde komma väl till pass nu när "det nya livet" börjat *hihi*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback