Morgonstunden

Ujujuj. I dag var det full cirkus här på morgonen. Yngsta sonen, 6 år i år, skall ju operera sin amandlar idag. Det var full fast för att hinna med det som skulle göras. bland annat skulle ju det rara barnet tvätta sig med en descutansvamp, en speciell tvätsvamp med decinfetktionsmedel på. Yngsta dottern stod i ett hörn och brottade med sina byxor samtidigt som Hulda Hustrun förökte få i sig lite kaffe. Min Vackra Kvinna var minst sagt lite nervis, men det är ju inte så konstigt. Det var nog bara jag som var lite lugnt. Med det berodde nog mest på att jag inte vaknat riktig ännu. Hulda Hustrun med barn rusade ut, Hulda Hustrun med et kopp kaffe i handen och kvar fanns bara ljudet från vattenkokaren som min äldsta son kört i gång. Diskmaskinen står kvar och glor på mig när jag går förbi. Får ta och brottas lite med den senare.

Och detta är bara början på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback