Ungjävlar

Min högt ärade äldsta son är en slarver av gigantiska mått. Han har missat en dag i skolan eftersom han av "misstag" somnade på vardagsrumsgolvet hos in ömma moder. Ett misstag! Första gången någon har somnat av misstag. På ett golv! Denna veckan skall han bo hemma hos oss. Han kom vid halv 10 tiden på kvällen i söndags, knatade iväg mot alla ods till skolan på tisdagsmorgonen, troligen hade han varit upp hela natten. Sedan dök han inte upp efter skolan. Mobilen avstängd eller så svarade han inte, lite blandat. Klockan halv 10 påkvällen fick jag tag på hans ömma moder som kunde berätta att den lilla änglapojken låg och sov i soffan hemma hos henne. Jag blev så förbaskad över nonchalansen från grabbens sida. Troligen skiter han fullständigt i att han bli både orolig och ledsen när jag inte fick tag på honom.

Fan, 16 år och så jäkla tanklös så att det är ett under att han lärt sig gå.

Jävla unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback