trött tröttare tröttast

Hua vad trött jag är. Hade alldeles förträngt att vi skall handla åt min ömma moder idag. Men jag fick ju hela 5 timmars sömn så det skall nog gå bra. Det där med att sitta uppe p ånätterna är en gammal ful ovana som jag då o då återgår i. Men inte så ofta längre. Hela min stackars kropp protesterar villt när jag återgår till ett sådant tonårsbeteende. Magen pajjar ihop och stänger butiken alldeles, huvudet värker, mina i vanliga fall så vackra ögon blir blodsprängda och bedrövade. Det susar i öronen och näsan rinner.

Jösses, hade jag inte vetat bättre kunde jag tro att jag vore sjuk. Men som sagt, jag vet vad det beror på. För mycket av att sitta vid datorn, för lite sova. Men bara handlandet är klart kan jag återgå till horisontellt läge igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback