Gråta eller icke gråta

"Sen jag börja ta, min medicin gråter jag inte nå mera..." sade han, Stefan Sundström. O jag har lagt märke till samma sak. JAg är vad som på gammalsvenska uttalas EN mes. Jag gråter lätt. Till o med åt filmer som E.T. (Nu kanske jag överdrev lite,men ni fattar poängen). Men som sagt, sen jag börjat ta min medicin för ett år sedan så kan jag inte gråta. Inte ens när jag vill. Jag kan genomföra de rent fysiska rörelserna, med allt vad det betyder. Men jag kan inte klämma fram den minsta lilla tår. Och ibland vill man ju gråta. Det brukar vara så avstressande så. (Har ni märkt vilken modern man jag är. Ojojoj).

Tycker det är knepigt.

Kommentarer
Postat av: Crille

Jag känner som du! Är som ett Ryskt Fabergé ägg från 1800talet omlindag väl inpackad i bommull som ligger i en ask.. och asken ligger i en burk omsvept med frigolitbitar eller nått.. Men ändå så grät jag som ett litet barn i morse! Det kändes så befriande... att vara ett Ägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback