Kli

Det kliar. Jättemycket. På benen. Kli i mass. Känns som om knotten haft en svensexa på mina ben. De har sannerligen festat om. Jag kliar tillbaka. Igen och igen. Knottbetten blir röda och varma. Huden spricker. Det är rena blodbadet på min ben. Det rinner saker från mina knottbett. Och så kliar det. Jättemycket.

Det kliar hela tiden. Jättemyckethelatiden. Jag tröttnade på att klia mig för flera dagar sedan men betten är skoningslösa. Kli kli kli kli! Hur kommer det sig att jag aldrig ser några mygg eller knott? Dom biter ju mig så de måste ju komma minst sagt nära. Men jag har inte skådat en mygga i vitögat sedan förra sommaren. Ändå kan de bita mig.

Dumma knott. Eller om det är mygg. Dumma dom i vilket fall som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback