Tjurig

Att det ska vara så hopplöst att somna när jag ligger i min och Hulda Hustruns säng. I natt stal jag yngsta dotterns säng eftersom hon hade kommit in och lagt sig jämte sin ömma moder. Jag hade då vridit och vänt på mig i flera timmar men när jag kom till den andra sängen somnade jag på stöärt. Knepigt värre.

Men nu är man uppe och någorlunda vaken. Ute är det grått, grått och grått. Och kallt. Och så har jag ont i halsen. Därför så är jag på ett.. begränsat humör. Det är begränsat till tjurig. Mer blir det inte. Så jag sitter här, trött, sjuk och tjurig. Bättre starat på dagen kan man ju får. Men å andra sidan kan det ju bara bli bättre i ett sånt läge.

Med lagom dos kaffe kommer jag snart igång. Tror jag.

Kommentarer
Postat av: Stefan Andersson

Tjena okände Jonas!
Du är ju jätteduktig på att skriva och uttrycka dina tankar, känslor och upplevelser. Din blogg kan ju bli en bok. Satsa på det!
Skrivartalang har du verkligen!
Har oxå problem med panikångest, depp. och sömnen.
Har Sonata till sömnmedicin men den hjälper inge vidare. Din verkar hjälpa bättre iallafall. Vad heter den/dom du har?

Kämpa på! Det ljusnar! Ge dej aldrig!

Stefan - olycksbrorsa

2006-10-18 @ 11:12:44
Postat av: Stefan Andersson

Tjena okände Jonas!
Du är ju jätteduktig på att skriva och uttrycka dina tankar, känslor och upplevelser. Din blogg kan ju bli en bok. Satsa på det!
Skrivartalang har du verkligen!
Har oxå problem med panikångest, depp. och sömnen.
Har Sonata till sömnmedicin men den hjälper inge vidare. Din verkar hjälpa bättre iallafall. Vad heter den/dom du har?

Kämpa på! Det ljusnar! Ge dej aldrig!

Stefan - olycksbrorsa

2006-10-18 @ 11:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback