Helt ok

Vilken underbar morgon. Solen skiner som om den hade betalt för det, jag vaknar på gott humör, ångesten håller sig borta. Finns inga hinder för att den här dagen ska bli en riktigt bra dag. Visserligen ska jag in på terapin idag och det kan väcka en hel del massa känslor så jag kanske känner helt annorlunda i eftermiddag, men än så länge så är det precis som det skall vara.

Jag sitter fortfarande och funderar på hur jag ska göra i morgon med det där bröllopet. Jag vill så gärna gå på det men det känns helt omöjligt som det är just nu. Det är då själva fan att det ska vara så omöjligt att göra såna saker utan att det blir en massa problem.

Tja. Som sagt. Än så länge så är detta en helt ok dag.

Kommentarer
Postat av: urban cat

Det där ögonblicket måste du fokusera på!!

Jag brukar "samla på bra stunder" å liksom medvetandegöra dom, så att jag kan plocka upp dom när satans helvetet kommer tillbaka!

Det funkar!

Fokusera på det du har, som e bra, istället för det du inte har eller det du har men inte vill ha!

Postat av: WoB

Xakt. Brukar försöka tänka så med, men det är väl en process innan man behärskar det kan jag tro.

2008-08-30 @ 00:33:39
URL: http://wob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback