En uppmaning

Jag vet, jag är tjatig. Men "stoppa mig Juni (lilla ego) (låten i förra inlägget) har betytt så mycket för mig i mitt liv de senaste 9 åren. Så lyssna, snälla och kommentera sedan vad ni tycker om den. Glöm att det låter gnälligt (Polare R´s största klagomål på Kent, att Berg låter för gnällig), glöm att det låter deprimerande. Men lyssna till hur musiken hela tiden byggs upp, hur texten hela tiden stiger och stiger. Lyssna med slutna ögon. Lyssna inte bara en gång utan två.

Skriv sedan till mig vad du tycker. Antingen som ett inlägg eller på min mailadress [email protected]

För denna låten är lite en ryggrad i mitt liv ska du veta. En låt jag lutar mig mot när allt bara faller omkull kring mig.

"Någon hade sagt att jag var feg, lilla ego fy skäms, att jag alltid stått därbakom och hållt med, sanningen känns..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback