Full fart eller nått

Nähä. Det blev ingen sömn i natt. Inte helt oväntat. Men jag har slumrat till det lite mellan varven. Nu gäller det att jag håller mig vaken idag med. I alla fall största delen av dagen hade jag tänkt mig. Så att jag kommer i rytm igen.

På tv pratas det om att äta insekter. Så... ovanligt. Låter inte som något som direkt får det att rinna längs med snåltänderna precis. Tydligen skall Steffo äta en liten bagge eller nått. Att karln ens kan fundera över det.

Gott nog verkar det som om jag kommer att få lite hjälp från olika håll med flytten. Det gäller bara att jag samordnar allt så att så många som möjligt är lediga, att det finns släp eller lasbil ledig och att jag fått nycklarna. 1/3 är ju på en lördag så jag vet inte om jag får nycklarna den dagen, på fredagen redan eller om jag får vänta tills måndagen.  MEn gott att slippa fundera på hur det hela ska gå till i alla fall.

Nä, nu ska jag titta lite på tv igen och sen ska jag städa upp lite runt omkring mig. Apoteket kommer få ett litet besök av mig idag med för att jag behöver hämta ut lite läkemedel som börjar ta slut.

Så det är bara att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback