Allt för katten

Nu måste man ha nät på balkongen om katten ska få vara där ute. Visserligen så hade jag funderat på det redan tidigare då vildbasen Chips ligger på kanten som en annan bergbestigare, helt oberörd av djupet som faller precis bredvid henne. Men hur sjutton bär man sig åt för att sätta upp ett nät på balkongen? Se där nått nytt att lära sig.

Tja, det hela borde väl inbegripa ett nät av något slag och lite pinnar som håller det hela på plats. Så vidare svårt kan det väl inte vara, vad gör man inte för sin livskamrat liksom. Jag får väl knata till Silvan och köpa hönsnät och lite pinnar när pengarna väl ramlar in.

Fast jag funderar på vad som händer när jag solar på balkongen. Kommer jag bli rutig då tro?

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Men rutor är ju inne just nu, så sola på du bara:)



Hur högt upp bor du?

Kompisens katt trilla ner från åttonde våningen en gång, men klarade sig som tur var oskadd. Men den där myten om att katter alltid landar på tassarna och i princip skulle kunna falla från hur hög höjd som helst utan att skada sig är ju inte sant!

Polaren har numer nät på balkongen:)

Postat av: Miss Borderline

Såg detta under Husdjur på Expressen



http://www.expressen.se/husdjur/1.1236899/nat-ett-maste-for-katt-pa-balkong Expressen

2008-07-18 @ 17:19:00
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback