Äntligen!!!!!

HURRA!!!!!!!!! När jag loggade in på mitt bankkonto kunde jag till min stora glädje se att jag får pengarna för juni och juli från Försärkingskassan i morgon. Så underbart!!!!!!!

Nu slipper jag ligga mamma till last även om hon nog får låna mig pengarna till körkortet ändå eftersom jag inte fått någon AFA-ersättning innan jag skickat in alla papper som ska komma från försäkringskassan. Men jag får i alla fall grundpengarna och det är så fantastiskt att jag knappt tror det. Här har ni en som kommer sova gott i natt. Och i morgon ska jag handla mat så att jag fyller skafferier och kylskåp. Så under, under, underbart!!!!

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Ah gött, GRATTIS!!! Gott sen när AFA pengarna kommer retroaktivt oxå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback