En tjurig katt

Ah så gott. JAg tog mig en liten tuppplur, nog så vederkvickande. Men jag vaknade av att det är vansinningt varmt här inne. Så blir det väl när man bor under takåsen. Chips visar att hon minsan inte tänker låta mig försvinna så länge en gång till och svansar runt fötterna på mig hela tiden. Just nu försöker hon lägga sig på tangentbordet, kanske är hon sur över att jag inte inte klappar på henne hela tiden som kompensation för min långa frånvaro.

Jag måste erkänna att jag känner i kroppen att det har festats ordenligt. Inga stora besvär men jag är rejält trött fortfaraden. Så jag ska nog ta en tur till affären och köpa mig nått gott att äta och sedan blir det softa som gäller den här lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback