Missbrukarens klagan

Ojojoj. Om man bara inte vore känd missbrukare. Tänk alla piller jag skulle kunna få då. Som det är nu så är läkarna så rädda för att skriva ut ens den allra minsta mikrogram av något roligt piller. Jag får bara barnmedicin. Synd om mig. Jag som är så nervig och eländig. Kanske skulle man bli stjärna i Amerikat. Då finns det ju alltid en glad doktor som skriver ut nått gott.

JAg skulle behöva nått för att pigga upp mig. Nått för att lugna ner mig. Nått för att vakna och nått för att sova på. Nått mot värken i nacken. Nått för värken i ryggen. Nått för värken i skallen. Nått som tar alla tre. Nått för att vara gladare när jag får besök. Nåttt för att vara lugnare när jag tittar på tv. Jag har lite ont i ena benet med.

Nått för att lätta upp vintern. Nått för att lätta upp sommaren. Nått att luta sig mot när jag är ledsen. Nått för att luta mig mot när jag är glad. Det är nått fel på tiden. Jag behöver nått mot det.

Nått för att göra mitt hår tjockare, min penis större nått annat för att göra min penis grovare och nått för att göra min penis hårdare. Nått för att våga prata med kvinnor. Nått för att våga prata med män. Nått som tar bort min skräck för hästar (fattar ni hur stora de där djuren är).

Kort och gott. Jag behöver en skrupulös doktor. Eller pengar.

Det funkar det med.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Hehehe....det där med hästskräck har jag på senare tid blivit varse att en del killar lider av, aldrig hört talas som hästskräck innan, bara koskräck ;)



Själv väntar jag tålmodigt på att polarens majja är färdig att skördas, DET råder bot på ALLT!!

Postat av: Lisa

Hästar är stora, ja. Men de är inte farliga...tro mig...jag har ridit (hästar) sen jag var 6 år gammal o äldrig känt mig hotad eller rädd. Finns läskigare typer i vårt samhälle än hästar =)

2008-07-18 @ 22:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback