Att byta färdriktning

Ojojoj. Jag har bytt anitivirusprogram och brandvägg. Inget att prata om kanske de flesta tycker. Så dock inte jag. Själv är jag så förbannat konservativ när det gäller vissa saker. Jag har haft Norton sedan 1996 och att då bara byta märke på programmen känns helt fel för mig. Men jag fick ett nyhetsbrev där jag fann att AVG det bästa antivirusprogrammet och att det dessutom är gratis så jag tänkte ge det en chans. Sen valde jag en annan brandvägg med eftersom jag var tvungen att avinstallera Norton 360.

Så nu ska jag lära mig programmen och dessutom lära mig att tycka om dem. Inte helt lätt efter att följt samma program i 12 år.  Men, det är ju inte värre än att jag avinstallerar programmet om det skulle visa sig behövas. Eller så lär jag mig tycka om AVG och då har det ju blivit något bra av det hela.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Hahaha oj va jag känner igen mig.....det ska vara som det ALLTID har varit!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback