Fortfarande i Viskafors så...

Det ger sig bara inte. Tabletterna gör varken till eller ifrån. Ångest, ont i magen, ont i kroppen, huvudet. Ont i ögonen. Hjärtat slår som en stånghammare i bröstet på mig, pulsen ligger på 130 trots att jag legat i sängen i 15 minuter. Hur länge pallar man med detta innan man blir fullständigt tokig? Länge misstänker jag. För när jag tänker nyktert på det hela så är det inte första gången jag varit med om detta. Det har varit så här till och från sedan 1991. Men nu vet jag inte längre vad det finns för lösning. Jag tar mina tabletter, går om jag kan på min terapi. Försöker göra mitt jobb, ta mig ut i livet minst en gång om dagen på ett eller annat sätt. Men det hjälper ju inte. Jag finner ingen lindring i något.

Jaja, det går väl över kan jag tro. Jag ska försöka koncentrerar mig på fotbollsprogrammet på tv och sedan lägga mig för att läsa.

Allt medan tiden och livet går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback