När jag vaknade

Jag har sovit och sovit lite till. Inget annat. Bara sovit. Men till slut så gick det inte att sova mer så jag var tvungen att gå upp ur sängen och sniffa lite på livet.

Mår sådär. Lite spänd och orolig men jag hoppas att det inte blir värre. Det första jag gjorde när jag vaknade var att ta mina mediciner så kanske jag klarar mig utan att ångesten växer mig över huvudet.

Ute regnar det. Sommaren som borde vara prunkande och överväldigande känns långt bort. Jag hoppas verkligen att värmen och solen kommer tillbaka. I morgon är det midsommar om jag fattat allt rätt. Tanken var ju att jag skulle fira den ordentligt men nu blir det ju inget firande alls eftersom jag inte har några pengar att fira med. Det blir en stilla dag här i lägenheten med katten som sällskap. Lika bra det kanske. Då slipper jag ju må dåligt på lördag.

Nä, nu ska jag skärpa till mig lite och försöka få lite substans och ordning på mitt liv den här trista torsdagen. En kopp thé och en cigg får det bli först för att så att säga ladda upp.

Kommentarer
Postat av: Britt Andersson

Hur fasen kan Psyk+FK lämna dig utan pengar?:(

Så får det inte vara, för hur ska man kunna må bättre bara för att "strypsnaran" dras åt, inga pengar, menar jag.



Sverige har blivit ett "skruttland", som inte bryr sig om medmänniskor längre!!!



Jäkla Psyk som inte fick iväg dina papper till FK i tid:(

Nu kokar mitt blod:(((



2008-06-20 @ 10:51:30
Postat av: Miss Borderline

GLAD MIDSOMMAR iaf!! Själv ska jag göra som du; va hemma med katten!



Kan jag länka till den här bloggen på min bloggsida? Det går ju inte länka till din Expressenblogg, av nån konstig anledning hamnar man då på Expressens förstasida.



Kram fån Missen i ett regnigt Götet

Postat av: N.

Om det ändå vore Psyk´s fel. FK behöver ju pappren ett halvår i förväg...typ... och tar ingen hänsyn till hur lång handläggningstiden är för läkaren att skriva intyget (det är ju ganska omfattande). Tycker ändå att FK borde ha hört av sig till dig och sagt till att inget kommit in. Men men.. de nya reglerna är ju inte direkt roliga...

2008-06-20 @ 20:19:22
Postat av: C

Nånå vi vet ju alla hur det går med den käre Jonas nånstans får han naturligvis tag i brännvin...så vet vi alla var som sker...blir så trött....C...

2008-06-20 @ 21:15:37
Postat av: Wob

Missen: Givetvis, länka på bara :-) C: Nope. Brännvin håller jag mig från, håller mig till folköl, bäst så.

2008-06-21 @ 13:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback