Halvkass eller halvbra?

Ännu en halvdan dag. Mår lite lagom ostabilt och mitt i allt detta så har jag bestämt mig för att försöka sluta röka. Jag har varken råd eller lust att dö i förtid. Jag ska ge det ett gott försök i alla fall. Just nu löser det sig av sig självt eftersom jag alla mina pengar på ICA-kortet och här i Viskafors finns ju ingen ICA-affär så jag får ta Gula faran till La Stada Borås för att handla och jag bara orkar inte det idag. Tror jag. Fast jag skulle behöva köpa snus så att jag har tillräckligt för att göra rökstoppet så lätt som möjligt.

Mat har jag för en gångs skull hemma, potatis och sill. Jag har redan slukat i mig denna formidabla måltid två gånger de sista veckorna men klarar gott nog att äta det idag med. Det är så gott så gott. Jag kan knappt tro att det bara är två veckor kvar till midsommar. Det ska bli kul, då ska jag parta loss ordentligt i glada vänners lag. Fram tills dess får jag ligga lågt så att man pallar trycket.

Jag måste erkänna mig vara rätt så trött eftersom jag tillbringade halva natten med att messa och prata med K, en formidabelt vacker kvinna i Varberg. Skojsig humor har hon med, bara en sån sak.

Nä, nu tror jag att det är dags att lägga sig för att läsa lite. Jag känner mig så slö så slö men jag låter det vara så för tillfället, även fast jag skulle behöva städa här i lägenheten innan dammet tar över hela stället. Men det tar jag en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback