Bara finnas till

Ja det var faslig vad trött jag är fortfarande. Men det klart, det har varit en intensiv vecka. Men jag kan inte sova bort min tid precis hur jag vill inte. Dags att börja sortera kläder vettja.

I morggon 10.30 kommer mobila teamet hit och då ska vi till bovärden och bland annat hämta tvättnyckel och ta reda på vilket källarförråd som är mitt. De är numrerade lite huller om buller och en del saknar märkning överhuvudtaget. Vore gott att bli av med alla tomkartonger som står i ena "minirummet" nu.

Men innan jag tar ett enda steg till ska jag ta en kopp kaffe minsan. Röka en cigarett och må lite gott och bara finnas till.

Kommentarer
Postat av: halfbreed

Många som flyttar nu. Jag blir lite sugen själv...Men det skulle förmodligen innebära skilsmässa. Det är jobbigt att ha hus som inte är fullfjädrat. Man ska ha ork, tid och pengar! Inte att förglömma (betänk) lust också! Hoppas ni får det bra i nya lägenheten! Hälsa Chips.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback