Motsatta känslor på en och samma gång

Sitter och väntar på att mobila teamet kommer så att vi kan åka ut till lägenheten. Jag borde vara euforsk men jag kan inte komma upp till ytan ens. Före detta frun är sur, sur, sur på mig och vill inte ens prata med mig och jag blir så ledsen. Att det skulle bli annorlunda när hon träffade någon förstod jag givetvis. Men sen tillkommer ju mitt utbrott häromveckan och hon har helt enkelt skurit av mig från sitt liv. Det känns.... inte så bra. Så när jag egenligen borde vara glad så är jag istället så ledsen för att jag förlorat den allra bästa samtalskamrat jag haft. Jag tror inte jag kommer finna nått sånt med i mitt liv.

En kvinna givetvis. Sånt går inte att undvika, men inte en sån kvinna. Inte en sån livskamrat. Det är inte det att hon träffat en ny man som gör mig ledsen. För det blir jag bara glad för hennes skull. Men det känns så fel att hon inte ska finnas i mitt liv överhuvudtaget mera.


Kommentarer
Postat av: sotis

Grattis till lägenheten! Klart du kommer att träffa en ny,mycket bättre kvinna! När du minst anar det finns hon där. Det bestämmer Ödet
Tycker du skall försöka glädjas åt din lägenhet som du längtat så länge efter och dit du kan ta dina älskade barn Du är en synnerligen klok,intelligent och verbal man. Det finns många underbara kvinnor för dig! Var så säker

2008-03-03 @ 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback