Solsken och svarta tankar

Solen skiner ute men här är fönstren täckta av gardiner och persienner. Jag vill inte se solen. Vill inte påminnas om allt det vackra i världen. Själv så känner jag att livet är smutsigt och fult. Trots att jag om mindre än en kvart ska hämta nycklarna till min egna lägenhet så finner jag inget nöje i det. Det är inte hur man bor eller vilka saker man omger sig med som är det viktiga. Det har de här 13 månaderna lärt mig. Det är männiksorna runt dig som spelar roll. Du kan bo i en trädkoja och ändå ha det rätt så bra om du bara har folk som älskar dig runt omkring dig.

På fredag kommer min minsta grabb, att besöka mig. Jag tänkte att vi tar väl bussen ut till Viskafors så att jag kan visa upp hur jag bor. Jag saknar honom och mina 2 andra barn någon vansinnigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback