Svåra val

Vilka lyxproblem man kan ha. Jag har en diskmaskin som jag för mitt liv inte kan förstå mig på. Det är typ tusen knappar och val man ska göra innan eländet sätter igång. Har letat efter en manual på nätet men det finns så klart inte. Jaja, jag får prova mig fram. En god sak är ju att elen ingår i hyran så jag behöver inte tänka på att spara nån el. Gott i dessa miljömedvetna tider :-)

Just nu så har jag drabbats at total trötthet, orkar inte ens tänka på att reda ut nått här hemma (hihih, jag har ett hem). Men klockan går så jag får väl försöka ta mig i den berömda kragen och börja plocka och dona, gå till affären och allt det där. Sen ska jag leta upp en handuk om jag nu hittar nån och ta en välförtjänt dusch. Jag har en vag aning om att jag borde finna handukar någonstans bland lådor och annat. Just nu så stinker jag så det osar om mig efter all svett igår så det vore gott att duscha, raka sig och känna sig lite fräsch.

Givetvis har jag glömt alla kläder jag hade hos tant mamma så jag får väl köra Italienskt tills jag åker in till stan och hämtar pryttlarna. Rena tröjor har jag hittat i alla fall. Så jag får köra byxorna ett varv till och hoppas att ingen ställer sig i kön bakom mig i kön på affären.

Nä, här kan jag inte sitta längre. Dags att agera. Lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback