Vart får jag allt ifrån?

Ah. Ännu ett underbart avsnitt av "Kommisarie Lynley". En tät intrig, även om jag redan från början började misstänka huvudskurken så var det en njutning att se engelsk tvkonst på högsta nivå.

Att jag sedan blev helt lipig när internpolisen grep Lynley eftersom han spårat ur i sitt arbetsliv på grund av det privata dito gjorde ju inte saken sämre. Jag kände liksom igen mig :-)

Tänk om vi kunde producera nått som var i närheten av Engelska deckare i vårt land. Men vi har bara en överspelande Persbrandt och snåriga, tråkiga intriger att erbjuda.

Micke, du behöver inte vifta mer armarna så eller prata så högt. Det är inte teater, det är tv. Du vet, de har mickar.

Fattar ni, Micke, mickar. Hahah. Vart får jag allt ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback