Melankoli

Tusan, jag är ur slag idag. Har liksom ingen lust att göra nått. Överhuvdtaget. Ligga i sängen och snusa vore inte helt fel. Men jag får väl ta tag i den där städningen som jag yrat om ett bra tag nu. Men först så ska jag nog skrota runt i morgonrocken lite till, en försiktiv början på veckan. En sånähr, grå, lite meningslös dag väcker tanken på att man inte borde leva ensam. Det är för trist att vara utlämnad till sitt eget sällskap när man inte är på humör. Men, det är som det är med det där. Jag får försöka få lite fart på mig så att jag inte hinner tänka för mycket för jag är rädd för att det lätt blir för mycket tänkt en dag som denna.

Nä, lite kaffe, läsa lokalblaskan. Som vanligt. Business as usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback