Ändrade planer

Nän affär blir det inte. Jag tog en lugnande och lade mig för att vila lite. Efter ett tag var jag så nere i varv att jag kunde göra mat, blodpudding och rösti igen och nu är jag helt slut. Det tar på krafterna att noja upp sig, man blir helt slut efteråt när det börjat lugna ner sig.

Så nu är magen full och jag tänker lägga mig på sängen och titta på en film tänkte jag. Ska bli skönt. Kanske somnar jag lite tidigare idag om den här tröttheten håller i sig. Men först ska jag ta en dos av mina nya piller. Jag har bestämt att försöka öka dosen till tre tabletter om dagen. Det funkar, pillret, men jag når liksom inte ända fram så en ökning kanske är den rätt medicinen så att säga.

Eftersom det redan börjat mörkna så ska det bli skönt att grotta ner sig i sängen och inte göra nått. Med gott samvete dessutom efter mitt idoga städande idag. Det var ren tur att jag inte rökt så mycket så att jag har kvar cigg som räcker till i morgon.

Nä, nu bjuder jag adjö för en stund. Klart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback