Svårt att få fart på döflasket

Sådär har jag ätit. Alltid ett steg frammåt. Nu är det bara resten kvar. Men jag blev jättetrött efter att jag slarvat i mig maten och kaffe. Nu skulle jag helst lägga mig för att vila middag, men det vore nog inte en bra idé för då skulle jag somnar direkt. Och det går ju inte för sig när jag måste ta mig till affären för att köpa cigg och mjölk. Men det vara ju direkt det där med att orka med.

Jag sitter och slänger ett halvt getöga på den där dansbandstävlingen. Nä, jag har allt svårt för den genren. Lite får slickat för min smak. Jag vill ha lite hjärta och glöd i musik och det känns som om dansband mest är yta liksom, men vad vet jag.

Nä, lite fart skulle inte skada. Jag tror att jag drar fram dammsugaren, det brukar få lite fart på blodet och sen får jag upp farten och då blir det till att göra alla de småsakerna som måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback