Oundvikligt

Äh. Fan snart lägger jag ner hela verksamheten och flyttar till Spanien eller nått annat varmt land och ägnar dagarna åt att dricka billigt rödtjut och läsa poesi. Jag vaknade av att Chips, katten, ivrigt pockade på uppmärksamhet, hon gav sig bara inte om jag inte klappade på henne, så det var bara att knata upp ur sängen och se glad ut för att få vara lite ifred.

Nu sitter jag och laddar upp för den oundvikliga resan in till Borås där jag ska hämta ut lite piller på apoteket. Kul. Precis vad jag längtar efter, sitta på mopeden och puttra fram i 30 km/h i en evighet. Måtte det gå bra med körkortet så att jag slipper vara förvisad till Gula farans land. Inget ont om min älskade moped, men den är lite seg att sitta på när man ska lite längre än till affären.

Tja. Hur det än är med det där så ska jag först och främst dricka lite mer kaffe, röka en pipa tobak och försöka vakna lite, för just nu är det rätt så segt i skallen.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Ok, när drar vi?! Jag hänger nämligen på till Spanien, jag ÄLSKAR Spanien :D



Jag hade tur igår jag och fick bilskjuts till Apoteket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback