Så klart

Det regnar ute. Typiskt, när jag ska in till La stada för att hälsa på tant mamma och köpa den där hårddisken (jag har räknat på huruvuda jag har råd eller inte och kommit fram till att jag har det om jag bara håller hårt i pengarna resten av månaden). Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag verkligen ska köpa den, men det lutar åt att det blir så.

Kanske kan jag ta bussen, med mina nya tabletter? Fan vet. Det vore ju perfekt på alla sätt. Men det är väl för mycket att tro på, att jag skulle bli av med en noja som jag haft i 10 år eller mer bara för att jag fått ett nytt piller.

Jaja, vi får se. Just nu är jag fortfarande så trött att ögonen rullar runt i skallen på mig som kulan i ett rouletthjul. Får bli lite mer kaffe känns det som för att komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback