Nöjd

Ännu en såndär underbar morgon när solen skiner, katten jagar solkatten från min klocka och jag är på ett strålande humör. Inte så illa alls vill jag mena. Men jag blev en smula skrajsen när jag ramlade ur sängen och ut i köket för där var en platta på och riktigt glödde, allt medan kaffeperkulatorn har hållt kaffet varmt hela natten.

Sådant brukar jag inte glömma så man blir ju en smula fundersam när det väl händer. Men så var jag bra trött igår kväll med. Jag släckte lampan och somnade på tre seknder ungefär. Nu ska jag in i duschen och efter det så är det dags att hoppa på bussen in till stan för ett möte med folk som vill mig väl.

Så. På det hela stora så mår jag utmärkt. Det är jag nöjd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback