Stress

För att vara någon som har så omåttligt lite att göra som jag så känner jag mig vansinnigt stressad. På måndag så kör det ihop sig på alla sätt. Samtidigt som jag ska vara hos sjukgymnasten i Viskafors ska jag befinna mig inne i Borås för ett annat möte. Hur det ska gå ihop har jag ingen som helst aning om. Eller, jag vet ju att det då rakt inte går ihop. Så. Någon får maka på sig, sjukgymnast eller någon anna valfri.

När man väl efter 15 långa år tagit sig i kragen för att göra något åt den där kroniska värken i ryggen så kan man ge sig fan på att man ska bli uppbokad på ett annat möte. Jag har fullt av dagar när jag förväntas göra precis inget annat förutom att andas. Men men. Det ger sig väl kan jag tro.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan bege mig medelst apostlahästarna ut i världen och hem till min lilla ungkarlslya, katten och den vackra damen som hänger på min vägg.

Inte så illa det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback