Pics :-)

Ah. Dags för lite mer kort från mitt brokiga liv :-)

Midsommar


Allmänt ihopskrap

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Känner igen det där med att sitta inne i någons kök på midsommar, för uteväder är det ju sällan!!



Ojoj, vågar jag gissa att en viss herre var populär hos tjejerna på högstadiet/gymnasiet?!

Postat av: Wob

Köket var dagen innan midsommarafton. På midsommar satt vi och frös på en altan i Fristad, men det spelade ingen större roll för då var alla så tankade sedan ett dygn så vi kände inte att vi frös. Det hela tog tre dagar. Jösses. Tror jag var dålig i två veckor efteråt.



Larsa? Jo han var populär. Tror han hade en hel flickvän till och med. Själv var jag livrädd för de små liven. Det där med tjejbaciller satt i länge :-)

2009-02-10 @ 19:21:20
URL: http://wob.blogg.se/
Postat av: Miss Borderline

Hahahaha, ja förr kunde man festa i fyra dar å va dålig i en, nu är det tvärtom :(



Nån Larsa känner jag inte till, men jag kan tänka mig att en viss Jonas var poppis oavsett om han fruktade tjejerna eller ej;)

:D

2009-02-10 @ 21:00:08
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback