Berättelsen om absolut ingenting

Så blev det inte bara kväll utan natt då igen. Idag har jag fått absolut intet gjort. Tiden har rusat och jag med den, men något att visa upp för det hela har jag inte.

Gårkvällen var helt ok. Jag var med en gammal arbetskamrat nere i staden för att titta på människor eftersom det var torsdagskväll och torget var fullt med glada människor och det spelades från den stora scenen på torget. Men jag var mest intresserad av att mumsa hamburgare, något jag fått pippa på för tillfället. När jag väl kom hem så rasade jag ihop i en trött liten hög och somnade så gott så gott.

I morgon tänkte jag få lite gjort. Bland annat måste jag städa, riva den där tobaken jag har köpt och sen blir det nog en tur in till stora staden för att hälsa på mor bland annat. Men nu är det dags att sova lite för jag är så förbenat trött att jag ser dubbelt.

Så adjö för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback