Vågar du?

Tror du att du kan älska mig lite? Kanske inte som du älskar våren eller julafton eller din mormor. Men bara så att jag orkar med att vara mig själv den lilla stund jag orkar tänka på det. Tror du att livet kan bestå av dig och mig för några sekunder. Bara så att jag får lukta på ditt hår och drömma om hur din underläpp känns mellan mina läppar. Vill du våga vara bara min i min sista och enda dröm? Vill du vakna till doften av kaffe och sommarklippt gräs i min säng och krama mig innan du vandrar vidare i livet? Dit där jag aldrig mer når dig eller din kittliga mage. Dit där jag endast kan komma ihåg dig som skuggan som finns långt inne i min själ. Kan du tänka dig det?

Kommentarer
Postat av: Irene

Hmm så vackert, men var detta du eller WOB??? Önskade att jag hade någon som sa så vackra ord till mig. Fast då skulle jag vilja stanna kvar......

Ha en fortsatt trevlig kväll

Kram

2009-03-29 @ 22:10:08
Postat av: Jenny

Helt underbar! Du har många talanger du med min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback