Vacker tid

Oj vad jag har sovit. Jag har banne mig inte sovit så mycket förut vad jag vet. Inte nyss ialla fall. Gårdagen tillbringades först i staden där vi satt och bligade på en soffa i stadsparken och njöt av vädret och allt det vackra och varandra och att känna hur tiden bara gick utan att den rev upp några stora skrubbsår i själen eller livet. Sen blev det buss hem, god mat, lite att dricka och samma sol som lös långt uppe ovanför taken och huvudena och hjärtat sjöng en vacke melodi att bara finnas till åt.

Idag så har jag sovit som sagt. Men nu är jag på g igen. Nu ska jag leva igen. Nu ska jag finnas lite till lite till. På med kläder, ut med hunden, mer gott att äta, lite gnutta att fukta strupen med. Samma tid, samma sol, samma liv, samma underbara par av själar som sjunger till varandras lov.


Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Ah, låter helt underbart......slår nog t.o.m snooker......det är ju snooker-VM nu, om du till äventyrs har missat det ;)



Fortsätt att ha det underbart allihop......och katten min hälsar till Chips att han lider med henne och vet PRECIS hur det är när man måste dela sin tillvaro med en hund :(



:D

Postat av: Wob

Aj tusan. Jag visste att det var något viktigt jag missat. Inte nog med att det är HockeyVM det är snooker-dito med. Aj d¨å.



Jo vi ska nog fortsätta att ha det tämligen bra tror jag. Jo, Chips funderar på att starta en klubb på Facebook som riktar sig till plågade katter som ska stå ut med en massa eländiga hundar :-)

2009-05-01 @ 22:32:39
URL: http://wob.blogg.se/
Postat av: Miss Borderline

Usch, jag blir BESVIKEN på dig.....missa att det är snooker-VM......så nog kan det vara en god idé att besöka det där behandlingshemmet så att det blir lite ordning på saker å ting ;)



Jepp, min katt kommer absolut gå med i den klubben :D

2009-05-01 @ 23:02:27
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback