Avd: påhittade ord. Skriftör

Visst vill man säga något. En kvinna hade för bara ett nyssens tag den oerhörda fräckheten att säga att jag ibland är en lysande dålig skriftör. Först drog jag efter andan. Är det möjligt? Ens att tänka sig? Så klart. Men jag vet inte. jag måste likt förbannat skriva. Det är väl ungeför 3 år sedan, snart 4 som gränsen mellan det jag skriver privat och det jag skriver här suddades ut, inte totalt, men den blev vag i konturerna. Svår även för mig att se.

Så jag skriver. En del hamnar här, en del i mina privata arkiv och en del kommer inte längre än till lappar på bordet eller "notes" i mobilen. Men skriva måste jag.

Vad jag vill säga med det hela?

Jo. Jag är så ytterligt tacksam för att vara benådad från skriftstraffet genom att ni är några tappra få som läser, om inte allt, så mycket. Tack och tack igen. För det kanske inte spelar så stor roll för er och jag är oerhört säker på att ni hoppar över rader, men för mig är det en av alla de saker som gör att jag lever.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback