Äntligen fredag

Fredagsmys mina vänner. Jodå. Hela landet ägnar sig åt detta. Vilket egentligen är något som går ut på att man matar barnen med jättemycket chips och cola så att man själv kan dricka vin utan att barnen orkar ifrågasätta det hela.

Själv ska jag mysa med katten. Det hela går ut på att jag köper snordyr kattmat och sitter och röker medan hon äter den. Mycket mer blir det liksom inte. Men vem klagar? Inte jag.

Förövrigt funderar jag på att utöka mina kunskaper kring idéhistoria på någon högskola. Jag har svårt att tro att det hela kommer till skott men det är lite trevligt att fundera på. Det vore vansinnigt kul känner jag just nu. Nån liten 10 poängare liksom. Eftersom jag tyckte de där 5 poängen som ingick i sjuksköterskeutbildningen var så intressanta så är det inte en helt dum idé. Alls.

Nä. Nu ska jag ta alla mina tankar och vidhängande kropp och studsa in i duschen så får det bli bussen till stan för att köpa den där kattmaten.

Kommentarer
Postat av: Ann

Ja, börja plugga! Vilja att lära sig nytt ska bejakas! Och som nån sa här, bryt mönster. det jobbar jag med själv!

2009-10-24 @ 23:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback